ظهــــور
 
bahar net
اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : خادم امام زمان


1
2
3
.
.
.
10
20
30
40
.
.
.
100
200
300
400
.
.
.
1000
1100
1170
1178

بیام؟

نه نه نیا
هنوز حاضر نیستیم
هنوز غرق گناهیم
هنوز غافلیم
هنوز دنیا رو چسبیدیم
هنوز نسبت به دین بی تفاوتیم
هنوز از دادن خمس و زکات خوشمون نمیاد
هنوز افزایش قیمت دلار بیشتر ناراحتمون می کنه
هنوز دو روز تأخیر یارانه ها بیشتر نگرانمون میکنه

هنوز سرچ هامون تو شبکه و خیابون و کانال ها یه چیز دیگه است
هنوز حجابمون با دمای هوا عوض میشه
هنوز خنده هامون برا افتادن یکی هست
هنوز
هنوز
هنوز
.
.
.
آقا یه بار دیگه می شمری؟!!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

فاطمه حسینی
ساعت17:11---14 بهمن 1391
جمعه به جمعه
می بینی چقدر سرمان شلوغ است...
می بینی این دنیای لعنتی چقدر
روی چشم هایمان سنگینی می کند...
خواب خواب خواب
همه خوابیم
راستی آقای من
آمدی بیدارمان کن ...
دیر می شود این آدم شدنمان....


مکیه
ساعت16:20---14 بهمن 1391
سلام وبلاگت خیلی قشنگه
خسته نباشی

" امام زمان آمدنی نیست ، بلکه آوردنی است. "
و این جمعه هم گذشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar net و آدرس bahar64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان